Известие

Collapse
No announcement yet.

Системно горене на предпазител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Системно горене на предпазител

    От известно време насам немога да намеря логично обяснение за случващото се - предпазителя (20А) за всички стрелки по таблото, часовника, радиото и датчика на ключалката за багажника изгаря :/ Губя всякаква информация - стрелките забиват надолу, гасне ми музиката и започва да свети все едно е отворен багажника. Някой имал ли е подобен проблем?

  • #2
    или имаш късо по проводниците или нещо претоварва инсталацията. пробвай първо да откачиш радиото.
    точка

    Comment


    • #3
      Ако си сигурен, че предпазителя управлява изброените неща, радиото ми се струва най-вероятен причинител, както и ключалката на задната врата... Първо махни радиото, ако пак думка, търси виновника при вратата...

      Comment


      • #4
        Радиото е едно скапано JVC (работещо нормално), което и мен ме съмнява - ако е от него лошо му се пише. Иначе познат също загатна за багажника, събирало се гняс с времето около контакта и окъсява. При развитие ще пиша.

        Comment


        • #5
          в багажника единствено инсталацията или фасунгата може да е виновна. от светващия механизъм няма как да е щото лампата се захранва директно с 12 волта, а бутона само прекъсва минуса - ако се скапе или ще свети постоянно лампата или няма да свети изобщо.
          точка

          Comment


          • #6
            ---
            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:29.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #7
              Такива проблеми се получават от съвкупност от няколко неща.Ако можеш провери как е бушонното.Най вероятно имаш конденз но от към задната част,където са буксите.
              Ако не можеш да се ориентираш,звънни ми 0898 270206 Владо
              146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

              Comment


              • #8
                като ти забият стрелките надолу натисни рязко гаста,провери дали ще се оправят.ако не пробвай и да пуснеш възможно най-много консуматори докато караш.има голяма вероятност генератора ти да презарежда акумулатора и да избива най-малко използваната част от ел системата(в смисъл там най-малко ток се ползва) тока търси най-малкото съпротивление и може да връща през тая част от ел системата.преди година една зафира правеше така и се оказа чисто новия генератор.
                като върне ток обратно и ти светва лампата на таблото за багажника,може да ти светва и в багажника лампата и да ти гаси радиото защото му идва много тока и сработва защитата
                Last edited by peshu89; d.m.y г., 21:27.

                Comment


                • #9
                  Благодаря за съветите, но проблема е в радиото - remote control-a му не е добре и прави някаква шашма та гори въпросното бушонче. Същото радио ми пускаше усилвателя произволно и респективно алармата, а понякога прекъсваше с друг амп. Странно е за обяснение, но факт - без него всичко е наред. Поздрави

                  Comment

                  Working...
                  X